Monday 30 March 2020

Form 1. Family

Завдання для дистанційного навчання на 30 березня.
Продовжимо вивчення теми сім'я. ( Для зручності роботи покликання на аудіо відкривайте в новій вкладці)
1) Розгляньте малюнок. Це вправа 1 на сторінці 62. Послухайте аудіо, покажіть на малюнку почуте слова та повторіть. Це завдання виконується кілька разів, поки дитина не запам'ятає ці слова.  
Початок аудіо звучить так:
- Have you got the cheese, mum? ( Ти маєш сир, мамо?)
- Yes, here you are. (Так, ось візьми)
- Where is your brother? (Де твій брат?)
- Coming, guys. (Вже йду)
2) Послухайте чант (ритмічний вірш під музику). Повторіть декілька разів та постарайтесь запам'ятати його.  

My grandma, my sister,            Моя бабуся, моя сестра, 
My mum and me.                      Моя мама і я. 
Here are the girls                       Це жінки
In my family.                             В моїй сім'ї.

My grandpa, my brother,           Мій дідусь, мій брат,
my dad and me.                          Мій тато і я.
Here are the boys                       Це чоловіки
In my family.                              В моїй сім'ї.

3) Потренуйтесь писати нові слова з теми "Сім'я", напишіть кожне слово по рядку.

No comments:

Post a Comment