Thursday 2 April 2020

Form 1. My Family

Завдання для дистанційного навчання за 2 квітня
Продовжуємо вивчення теми "Сім'я"
1) Повторіть назви членів родини:
my grandpa - мій дідусь
my grandma - моя бабуся
my aunt - моя тітка
my uncle -мій дядько
my cousin- мій кузен (кузина)
my mum - моя мама
my dad -мій тато
my sister - моя сестра
my brother - мій брат
2) Сьогодні потрібно запам'ятати дві нові структури This is ... та  That is
Ми називаємо тих людей, які в даний момент знаходяться поряд з нами використовуючи структуру This is ... (Це є...)
This is my mum. - Це моя мама.
This is my dad. - Це мій тато.
This is my grandma. - Це моя бабуся.
Якщо ми хочемо назвати людей, які знаходяться в даний момент від нас на відстані, далеко від нас, ми використовуємо структуру That is... (Це є...)
That is my brother. - Це мій брат.
That is my cousin. - Це мій кузен.
That is my grandpa. - Це мій дідусь.
3) Виконайте вправу 1 на с. 63. Послухайте та вкажіть на малюнок.














4) Виконайте вправу 2 на с. 63. Послухайте та повторіть.







5) Назвіть членів своєї родини, хто біля вас в даний момент і тих, хто на відстані.

No comments:

Post a Comment