Tuesday 14 April 2020

Form 5. Hobbies. Videolesson 4

Перегляньте відеоурок та виконайте завдання:
1) Розгляньте равлика на напишіть всі назви хобі, які ви тут бачите.
2) Запишіть наступні фрази і їх переклад в зошитах. Вивчіть ці фрази.
What do you think of .....? - Що ти думаєш про ....?
I think it's dull. - Я вважаю, що це нудно.
I think it's very healthy. - Я вважаю, що це дуже здорово.
I think it's very unusual. - Я вважаю, що це дуже незвичайно.
I think it's boring. - Я вважаю, що це нудно.
I think it's fun. - Я вважаю, що це весело.
I think it's very interesting. - Я вважаю, що це дуже цікаво.
I think it's exciting. - Я вважаю, що це захоплююче.

3) Спишіть в зошитах наступні словосполучення. Запам'ятайте їх значення:
be interested in - цікавитися
be fond of - любити
be keen on - бути у захваті від
My passion is ... - Моя пристрасть це ...
4) Напишіть правдиві речення про себе:
I am interested in .....
I am fond of .....
I am keen on .....
My passion is .....


No comments:

Post a Comment